Free delivery on purchase over 100 EUR

VRAČILA IN ZAMENJAVE

VRAČILA IN ZAMENJAVE

V tem delu so opredeljeni pravice in postopki glede pravice do odstopa od naročila, vračil in zamenjav.

Pri PANTONECLO (“mi,” “nas,” naš”) je zadovoljstvo strank na prvem mestu. Če s svojim nakupom niste popolnoma zadovoljni, nas o tem prosim obvestite.

Če ste prejeli:

  • napačen izdelek

  • poškodovan izdelek

  • nepopolno naročilo

nam pošljite fotografijo izdelka, na kateri naj bo vidna tudi embalaža in nalepka na paketu najkasneje v 48 urah po prejemu naročila.

Iz fotografij naj bo jasno razviden razlog za reklamacijo. Če iz fotografij razlog ne bo jasno razviden, vas bomo kontaktirali in vas prosili za dodatna dokazila.

Za reklamacijo zaradi zgoraj omenjenih razlogov (napačen/poškodovan/manjkajoči izdelek) oddajte fotografijo na naslednji način:

  • NEREGISTRIRAN UPORABNIK: https://pantoneclo.com/guest/return

  • REGISTRIRAN UPORABNIK: iz profila uporabnika (prijava v uporabniški račun → nadzorna plošča → naročila)

V primeru tehničnih težav z integriranim sistemom vračil preko katerega boste oddajali fotografijo za reklamacijo dostave, nam pošljite zahtevano fotografijo prek emaila na [email protected]. V emailu navedite številko naročila, za kateri izdelek in količino se zahteva reklamacija in kontaktne podatke, ki ste jih navedli ob naročilu (ime, priimek, naslov, telefonsko številko, email). 

  1. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Po Direktivi EU o pravicah potrošnikov (2011/83/EU), imajo potrošniki pravico do odstopa od nakupa v roku 14 koledarskih dni od prejema naročila brez navedbe razloga.

1.1 Kako uveljavljati pravico do odstopa:

Če želite uveljavljati pravico do odstopa od nakupa, nam svojo odločitev sporočite v roku 14 koledarskih dni.

To storite tako, da nas o odstopu obvestite prek spletne strani www.pantoneclo.com (gl. postopek za NEREGISTRIRANEGA oz. REGISTRIRANEGA UPORABNIKA).

 V primeru tehničnih težav s sistemom za vračila nam pošljite email na [email protected], v katerem navedite številko naročila, za katerega uveljavljate pravico do odstopa od nakupa, in jasno opredelite, katere izdelke želite vrniti. 

V primeru, da nam pošljete email, lahko  odgovor pričakujete v dveh (2) delovnih dneh. V visoki sezoni (črni petek, cyber monday, božič, ali podobni dogodki) se lahko rok za odgovor podaljša.

14-dnevni rok za uveljavljanje pravice do odstopa od nakupa začne teči z dnem, ko je blago dostavljeno.

Izdelek, za katerega ste posredovali zahtevo za uveljavljanje pravice do odstopa od nakupa, nam prosimo vrnite v 14 koledarskih dneh od datuma posredovane zahteve za uveljavljanje pravice do odstopa od nakupa. 

Pošiljka, s katero nam boste izdelek vrnili, naj bo sledljiva. Naprošamo vas, da shranite potrdilo o pošiljanju, vse dokler ne potrdimo prejema izdelka (naj bosta datum pošiljanja in številka za sledenje vidna). V primeru, da se bo pošiljka z izdelkom, ki ga vračate, izgubila, bomo  zahtevek rešili na podlagi potrdila o pošiljanju. 

1.2 Pravica do odstopa od nakupa - izjeme

Pravica do odstopa od nakupa ne velja v naslednjih primerih:

  • personalizirani izdelki ali izdelki, ki so bili izdelani na podlagi želja stranke

  • zapečateno blago, ki jih zaradi varovanja zdravja in higienskih razlogov ni mogoče vračati, če so bili potem, ko so bili dostavljeni, odprti ali pa je bila z njih odstranjena higienska zaščita (npr. spodnje perilo, kopalke).

2. POSTOPEK VRAČILA

Če želite odstopiti od pogodbe, morate izdelke, za katere ste zahtevali odstop od nakupa, vrniti v 14 dneh od datuma, na katerega ste podali zahtevo za uveljavitev pravice za odstop od nakupa. Podjetje ne prevzema odgovornosti za izdelke, ki niso bili kupljeni pri nas. V kolikor bomo prejeli izdelke, ki niso bili kupljeni pri nas, prošnje za odstop od nakupa ne bomo upoštevali.

V primeru, da nam pošljete izdelek, ki ni bil kupljen pri nas, vam bomo napačno vrnjene izdelke vrnili na vaše stroške. Priporočamo, da pred vračanjem izdelka temeljito preverite podrobnosti vašega nakupa in se prepričate, da je bil izdelek kupljen pri nas. Izdelki, ki bodo poslani na naš naslov, a niso bili kupljeni pri nas, bodo shranjeni v skladišču en mesec, po pretečenem obdobju enega meseca pa bodo uničeni.

2.1 Stanje vrnjenih izdelkov

Izdelki morajo biti vrnjeni v prvotnem stanju, nenošeni, neoprani, z vsemi etiketami in oznakami, v originalni embalaži.

Odgovorni ste za morebitno zmanjšano vrednost izdelkov, ki je posledica ravnanja z izdelkom zunaj okvirjev normalnega preverjanja narave izdelka (npr. prileganje/videz/barva).

2.2 Stroški vračila

Vse stroške vračila izdelkov nosi kupec, razen kjer je drugače določeno. Morebitnih stroškov za vračilo neželenih izdelkov (npr., če vam ni všeč izgled, barva, kroj) ne krijemo. Za pošiljanje izdelkov, ki jih želite vrniti, uporabite dostavno službo, ki omogoča storitev sledenja pošiljke. Prosimo, da shranite potrdilo po pošiljanju, dokler ne potrdimo prejetja vrnjenih izdelkov. V primeru, da se pošiljka z vrnjenimi izdelki izgubi, bomo prošnjo za odstop od nakupa rešili na podlagi potrdila o pošiljanju.

2.3 Vračila - POSEBNE PONUDBE

Če je bil izdelek kupljen po znižani ceni, bo vračilo kupnine ali izdan dobropis enak končnemu znesku, ki ste ga plačali za izdelek, ki ste ga vrnili, in ne izhodiščni ceni izdelka. To se velja za vse promocije, razprodaje in popuste, veljavne v času nakupa. Vračilo kupnine ali dobropis bo izdan le v primeru, da se vrne celotna posebna ponudba oziroma vsi izdelki, ki jih je posebna ponudba zajemala. Vračilo kupnine ali dobropis ni mogoč v primeru delno vrnjene posebne ponudbe. V primeru, da prejmemo le del posebne ponudbe, vas bomo pozvali k vrnitvi manjkajočih kosov za zagotovitev pozitivne rešitve prošnje za vračilo kupnine/izdajo dobropisa. Zamenjava izdelka iz posebne ponudbe je mogoča le, če je izdelek vrnjen v prvotnem stanju (z vsemi etiketami, v originalni embalaži, neopran itd.). Zamenjava izdelka možna le za enak izdelek v drugi barvi in/ali velikosti.

3. ZAMENJAVA IZDELKA, IZDAJA DOBROPISA, VRAČILO KUPNINE

Po prejetju vrnjenih izdelkov bomo vrnjene izdelke pregledali, če ustrezajo zgoraj navedenim pogojem. Po odobritvi reklamacije bomo reklamacijo zaključili na podlagi  vaše zahteve (zamenjava z enakim izdelkom v drugi barvi oz. velikosti/izdaja dobropisa/vračilo kupnine).

O razrešitvi reklamacije vas bomo obvestili v roku 14 dni od prejetja vrnjenih izdelkov.

3.1 Zamenjava z enakim izdelkom

Sledite postopku vračila iz odseka  Pravica do odstopa od nakupa. Obvezno navedite katero barvo in/ali velikost bi radi prejeli v zamenjavo. V primeru, da želite, da vam izdelek pošljemo na drug naslov, prosimo navedite tudi novi naslov.

Po prejetju vrnjenih izdelkov bomo vrnjene izdelke pregledali, če izpolnjujejo pogoje za uspešno razrešitev vračila.

Na podlagi tega vas bomo obvestili o razrešitvi in vam poslali zamenjavo v 14 dneh od prejetja vrnjenih izdelkov.

3.2 Zamenjava z drugim izdelkom

Sledite postopku vračila, opisanem v odstavku Pravica do odstopa od nakupa. Navedite, kateri izdelek želite vrniti in količino (če želite vrniti več izdelkov). Po prejetju vrnjenih izdelkov bomo vrnjene izdelke pregledali, če izpolnjujejo pogoje za uspešno razrešitev zahtevka za vračilo. Na podlagi tega vas bomo obvestili o razrešitvi zahtevka v 14 dneh od prejetja vrnjenih izdelkov in vam poslali dobropis, ki ga lahko nato uporabite za nakup drugih izdelkov, ki jih želite prejeti. Dobropis bo izdan v 3 delovnih dneh v vrednosti vrnjenih izdelkov, za katere ste zahtevali zamenjavo z drugim izdelkom. Dobropis lahko uporabite pri naslednjem nakupu in ga boste lahko uporabili le enkrat. Cena izdelka, ki ga boste izbrali za zamenjavo, mora biti enaka ali višja od vrednosti izdanega dobropisa. Za neporabljeno vrednost dobropisa ni mogoče zahtevati vračila kupnine, prav tako preostanka vrednosti dobropisa ni mogoče prenesti na naslednji nakup.

3.3. Vračilo kupnine

Sledite postopku vračila, opisanem v odseku Pravica do odstopa od nakupa. Navedite, kateri izdelek želite vrniti in količino (če želite vrniti več izdelkov).

Pred oddajo zahtevka za vračilo kupnine, navedite način plačila, ki je bil uporabljen za naročilo. V primeru plačila po povzetju, navedite veljavno številko bančnega računa (IBAN) skupaj z imenom, priimkom in uradnim naslovom nosilca bančnega računa, ki ste ga navedli za vračilo kupnine.

Obveščamo vas, da:

  • bo za vračilo kupnine bo uporabljen enak način plačila, kot je bil uporabljen za nakup,

  • v primeru, da vrnjeni izdelki kažejo znake uporabe ali poškodb, si pridržujemo pravico, da zmanjšamo znesek kupnine za vsoto zmanjšane vrednosti izdelkov.

Subscribe to our Newsletter

We handpick the very best deals, trends and products news making sure you never miss a thing

Follow Us

PANTONECLO © All rights reserved, all data are protected by the EU intellectual property.